Media społecznościowe narzędziem wzmacniania wizerunku Wydziału

Nabierają rozmachu, prowadzone z inicjatywy Dziekana Wydziału Studiów Technicznych i Społecznych, ks. prof. dr. hab. Wojciecha Guzewicza, działania ukierunkowane na wzmocnienie wizerunku oraz promocję potencjału Wydziału poprzez wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych. Po uruchomieniu 31 sierpnia br. wydziałowej platformy e-learningowej LMS ILIAS (uwmelk.edu.pl), kolejnym elementem jest wykorzystywanie potencjału mediów społecznościowych.   

Utworzenie oficjalnych kont na Twitterze (@uwm_elk), Instagramie (uwm_elk), Facebooku (UWM Elk), kanale YouTube (UWM Ełk) jest ważnym elementem promocji wizerunku Wydziału, jako podmiotu innowacyjnego, wykorzystującego m.in. formy oraz metody kształcenia na odległość. Wpisując się w najnowsze trendy dot. wszechstronnego zastosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych (ang. Information and Commucations Technologies – ICT) w edukacji, media społecznościowe, zwłaszcza Facebook, zostaną szeroko zastosowane w toku rekrutacji na studia podyplomowe oraz kursy, już w roku akademickim 2018/2019, wzbogacając dotychczas wykorzystywane formy. Dostęp do kont Wydziału możliwy jest również bezpośrednio ze strony powitalnej LMS ILIAS oraz w trakcie korzystania z samej platformy, po zalogowaniu się.

Zachęcamy do obserwowania i interakcji!

Dodaj komentarz